HTML

óvatos vásárló

amikor kijöttél valahonnan és legszívesebben napalmmal szórtad volna meg őket...
vagy virággal

friss hús

2008.12.22. 09:59 indeus

pálfordulás

van egy régi vicc, amiben jockey kérdezi ray-t, hogy ray neked pállik a szád, mire ray: dehogy pállik jockey. pedigree pal...

na de komolyan. van úgy, hogy azt érzed ami a szarral meg a palánkkal szokott történni. vagyis néha nem jockey kérdezget, hanem ray... tudom, hogy ritka pedig most ezt történt velem.

tovább »

van egy fujitsu siemens notebookom. tudom, hogy mindenki utálja ezt a márkát, mert elég silány minőség, de azért én kedvelem tekintettel, hogy ez az első _új_ notebookom. két éve megvan és sok baja volt már, de akár hiszitek, akár nem magától még nem romlott el rajta semmi.

az első alkalommal teával öntöttem le. az eredmény egy alaplap és egy hangkártya csere, kb 70e Ft-os költség. ezt a varsányi irén utcában (második kerület) javította a laptopinfo.hu. a srác nagyon korrekt, sosem vert még át, amit megjavított, azt tényleg. amit meg nem vállal el, azt meg azért. ja és nem az a tipikus magas lóról beszélő alacsony szemüveges kis nyikhaj, aki minden szavával kioktat, és leolt egyszerre, amiért te annyira nem értesz a számítástechnikához. bár lehet, hogy csak amiatt van, hogy én meg tényleg értek hozzá. azért 10/10

majd idén szeptemberben borral sikerült leöntenem. volt annyi eszem, hogy gyorsan táp lehúz, laptop hátrafordít és vártam vagy két napot, hogy kiszáradjon. aztán jött az első hidegzuhany. gondoltam ráhajszárítozok egy csöppet, biztos, ami biztos. jót tett pár billentyűnek, kicsit eldeformálódott. sebajtóbiás. második zuhany: a gép működik, csak a touchpad nem.

eleinte nem izgatott, azt mondogattam, úgyis mindenki utálja a beépített egeret (én is), használhatatlan, stb. azért kurvára tud zavarni, amikor pepunnyadva a fotelben nem tudsz netezni csak úgy, hogy 50x kell lenyomnod a tabot megfelelő linkre pozicionáláshoz. (az egérbedugás usb-re nem ér, mert hogyan görgeted a fotelból, talán ha ráragasztasz a szőrös fotelre egy egérpadot.hehe) így visszavettem a varsányi irénbe ehhez az emberhez. azt mondta kihunyt a touchpad vigyem el egy céghez zuglóba a fogarasi útra, mert ők tudnak hozzá rendelni, ő meg nem. a cég neve laptopalkatreszek.hu. ok irány zugló. amúgy tényleg ez a nevük ; )

bevittem, azt mondták OK, touchpadot megrendelik, majd szólnak, ha megjön, addig vigyem el nyugodtan. két hét múlva szólnak, hogy megjött, gépet bevittem. pálfordulás 1: addigra már rohadtul idegesített a touchpad hiánya, ahhoz képest, hogy a második hidegzuhany után még annyira nem is, azt mondogatva magamban, hogy ez semmi az első leöntéshez képest, amikor is a notebook akkori piaci árát ráköltöttem.

na de a lényeg: megjött a touchpad. gépet beviszem, srác előttem szerelte szét, kb fél óra alatt. látszott rajta, hogy most csinálja ezt a típust először, de lelkes volt, úgyhogy nem szóltam. amúgy is utálja mindenki, amikor szerelés közben (autó, számítógép, egyéb) nézed az illetőt. már az is zavarja, hogy nézed, az meg, hogy közben kommentálsz. pláne.

touchpad kicserélve egy zsír újra, gép bekapcsol. persze (?) a touchpad még mindig nem működik. a srác kollégája (vagy főnöke) arra kér, hagyjam ott, megnézik, hogy mi lehet. azt mondom nekik, ha péntekig nem csinálják meg, akkor ráér még +1 hétig, mert én külföldön leszek. rendben.

a hazajövés utántól számított 2 hét múlva eszembe jut, hogy van egy notebookom ebben a szervizben. felhívom őket, bemegyek. kiderül, hogy a gép azóta is ott áll, nagyjából le se szarták az egészet. na ez a harmadik hidegzuhany. csöppet felhúzom magam, de azért próbálok udvarias maradni. valamennyire sikerül is, de amikor odajön az üzletvezető (és/vagy tulaj egyben) és közli, hogy ne haragudjak, de a karácsonyi őrület miatt, sajnos nem volt idejük azóta (3 hete) megnézni a gépemet, akkor azért megnyugszom. végre valaki vállalta a felelősséget azért, hogy fasz volt. ilyen nincs is magyarországon.. dehogynincs. azt ígérte, hogy megpróbálja még az ünnepek előtt megcsinálni, ha meg nem, akkor telefonál. korrekt.

tegnap felhívtam, hogy mi lett, közölte, hogy nincs kész, és hogy náluk romlott el valami, és ne haragudjak, ők nem akarnak elégedetlen ügyfelet, blablabla, azt hittem rosszul hallok. lényeg, hogy megcsinálják és majd szólnak, ha kész (idén már nem)

ezt tegnap történt. a sztorinak még nincs vége, de számomra már eddig is tanulságos. azokról, akikre azt hittem a legnagyobb gyökér, nagyképű kutyaütők végül kiderül, hogy igenis van bennük alázat, és muszáj mindig mindenkivel szemben pozitívnak maradni.

tudjátok, olyasmi ez, mint az ártatlanság elve...

Szólj hozzá!

Címkék: notebook meglepetes fujitsusiemens


A bejegyzés trackback címe:

https://ovatosvasarlo.blog.hu/api/trackback/id/tr44836271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása