HTML

óvatos vásárló

amikor kijöttél valahonnan és legszívesebben napalmmal szórtad volna meg őket...
vagy virággal

friss hús

2008.12.20. 00:28 indeus

a húszezres trükk

ismerős mi? tízezressel is működik :)

1. előfordulási hely: benzinkút (főleg shell és mol)
2. idegességi faktor: 10/10
3. miért?

tovább »
- mert hülyének néz és azt hiszi, hogy te ezt nem tudod (végig udvarias)
- mert fiatalabb és hat első két második
- mert ezzel még jobban is keres, mint te
4. ahol már engem is: budagyöngye shell kút (1x)

az a durva, hogy hiába figyelsz, amikor egy fáradt nap után hazaérsz, annak ellenére is átver a szemétgeci, hogy minden nap ott vásárolod a reggeli kávét, meg az esti ásványvizet.

Aki még nem ismerné: a legtipikusabb, hogy pl. 3360 a végösszeg, adsz egy 10e-t, vagy 20-t, és 5-ig ad vissza. Ezt inkább húszezresnél játsszák el, tízezresnél feltűnő lenne. Egyszer volt egy olyan, hogy 3500 volt a vége, adtam egy 20 ezrest. Erre a pultoscsaj, adott egy ezrest, majd egy ötszázast, és várt. Ekkor jöttem rá, hogy át akar verni. Nem szóltam, hanem vártam. Kisvártatva adott még egy ötöst, és ismét várt. Én is, majd visszaadta a maradék tizest.

lesz majd karácsonyi élménybeszámoló is, de az csak 2003-ból, mert azóta nem veszek ajándékot és kuss.

Szólj hozzá!

Címkék: benzinkút szemtelen


A bejegyzés trackback címe:

https://ovatosvasarlo.blog.hu/api/trackback/id/tr19832587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása